بهترین مدل راکت پینگ پنگ ارزان قیمت موجود در بازار

قدیر قربان زاده هفتخوانی
2 خرداد 1402
بهترین مدل راکت پینگ پنگ ارزان قیمت موجود در بازار
خرید راکت پینگ پنگی که هم ارزان باشد و هم کیفیت خوبی داشته باشد یکی از چالش‌های علاقه مندان به این رشته است. در این مقاله قصد داریم بهترین مدل‌های اقتصادی و ارزان برند لوکی را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین مدل راکت پینگ پنگ ارزان قیمت موجود در بازار

مدل های مختفی از راکت پینگ پنگ در بازار موجود می باشند که به دو گروه آماده و سفارشی تقسیم بندی می شوند.

راکت سفارشی

بازیکنان حرفه ای معمولاً از راکت‌های های سفارشی استفاده می کنند. این گونه راکت ها بسته به نوع نیاز بازیکن ممکن است از چوب، رویه، اسفنج، گریپ و نوار دور راکت از برندهای مختلف ساخته شود.

راکت آماده

اغلب راکت های موجود در فروشگاه‌های  ورزشی از نوع آماده هستند که در سطح مبتدی، نیمه حرفه ای و حتی حرفه‌اي مورد استفاده قرار می گیرند. از برندهای موجود می توان به دونیک، باترفلای، استیگا، فرندشیپ، لوکی، دابل فیش، یاساکا و گلدکاپ اشاره کرد.

راکت پینگ پنگ لوکی

در بین مدل‌های ذکر شده،  راکت لوکی چند سالی است که در بین راکتهای متوسط و ارزان گوی سبقت را از بقیه ربوده است. این برند بسته به سطح بازیکن در مدل های مبتدی تا حرفه ای تولید می شود. از مدلهای مبتدی می توان به X و K اشاره کرد. از مدل های نیمه حرفه ای و حرفه ای هم می توان به مدل های R و E اشاره کرد. این برند در زمینه تولید قطعات راکت های سفارشی نیز فعال است. در این مقاله قصد داریم شما  علاقه‌مندان به ورزش مهیج پینگ پنگ را با برخی از ویژگی‌های اختصاصی راکت های پینگ پنگ لوکی آشنا و به بررسی ٣ مدل از راکت‌های این برند بپردازیم.

مدل X

مدل X لوکی از اقتصادی ترین مدل‌های لوکی محسوب مي‌شود. این مدل در 3 سطح X1، X2 و X3 وجود دارد. جنس چوب به کار رفته در مدل X1 و X2 از نوع سپیدار بوده و در مدل X3 از نوع سپیدار و چوب باس می باشد. رویه هر سه مدل از جنس چرم RXTON1 تهیه شده است و وزنی در حدود 200 گرم دارند.

تصاویر مربوط به راکت پینگ پنگ لوکی مدل X

مدل Kirin یا سری K

مدل کایرین یا K در 6 سطح مختلف (بر اساس تعداد ستاره) به ترتیب K6، K5، K4، K3، K2 و K7 تولید می شود. تفاوت این مدل ها در جنس چوب به کار رفته، نوع چرم رویه، رنگ لایه های تیغه و رنگ دسته راکت می باشد. راکتهای سری K از نوع تهاجمی بوده و لایه داخلی رویه چرم دارای آج (آج داخلی) جهت کنترل توپ و هدایت به نقطه مورد نظر است. راکت‌های سری K نسبت به قیمتی که دارند از نظر کیفیت در بین رقبای خود در سطح بالاتری هستند. رویه ی چرم این راکت ها از RXTON1 تا RXTON3 متغیر است و جنس چوب به کار رفته در تیغه و دسته بسته به مدل از سپیدار،  آبنوس،  آیوس و باس متفاوت است. 

لوکی K7 لوکی K6 لوکی K5 لوکی K4 لوکی K3 لوکی K2 مشخصات
175 198 189 198 200 200 وزن راکت
چوب آیوس+کربن چوب آبنوس، کربن و سپیدار چوب باس مشکی و آیوس چوب سپیدار چوب سپیدار چوب سپیدار جنس
تهاجمی تهاجمی تهاجمی تهاجمی تهاجمی تهاجمی استایل
5 و 7 7 7 7 5 و 7 7 تعداد لایه تیغه
چرم RXTON3 چرم RXTON1 و RXTON3 RXTON3 چرم  چرم RXTON1 چرم RXTON1 چرم RXTON1 نوع رویه
25.2*14.8 25.2*14.8 25.2*14.8 25.2*14.8 25.2*14.8 25.2*14.8 طول (سانتی متر)
کوتاه/بلند کوتاه/بلند کوتاه/بلند کوتاه/بلند کوتاه/بلند کوتاه/بلند نوع دسته

جدول مشخصات مدل های مختلف سری K راکت پینگ پنگ لوکی

 

تصاویر مربوط به سری K راکت پینگ پنگ لوکی

مدل کربن یا سری R

این سری از راکت های پینگ پنگ لوکی دارای میله تعادلی کربنی در دسته راکت و در برخی مدل ها مطابق جدول زیر دارای 2 لایه کربن در ساختار چوب دسته و تیغه می باشد. سری R دارای 6 مدل R6، R5، R4، R3، R2 و R7 بوده و از مبتدی تا حرفه ای و آموزشی را شامل می شود. رویه چرم در مدل های R2 و R3 از نوع RXTON1، در مدل های R4 و R5 از نوع RXTON3 و در مدل های R6 و R7 از نوع RXTON5 می باشد. از ویژگی های دیگری سری R می توان به تنوع چوب های به کار رفته در ساختار دسته و تیغه راکت اشاره کرد. 

R7 R6 R5 R4 R3 R2 مشخصات
190 195 177 200 210 195 وزن راکت
آبنوس، آیوس، کربن، پالونیا،  زبران، آیوس، کربن، پالونیا  ونگه، کربن، پالونیا، آیوس آیوس سپیدار (سفید و قرمز) سپیدار (سفید و مشکی) جنس
آموزشی حرفه ای آموزشی حرفه ای آموزشی حرفه ای آموزشی حرفه ای آموزشی حرفه ای مبتدی استایل
7 7 7 7 7 7 تعداد لایه تیغه
RXTON5 RXTON5 RXTON3 RXTON3 RXTON1 RXTON1 نوع رویه
25.2*14.8 25.2*14.8 25.2*14.8 25.2*14.8 25.2*14.8 25.2*15 طول (سانتی متر)
کوتاه/بلند کوتاه/بلند کوتاه/بلند کوتاه/بلند کوتاه/بلند کوتاه/بلند نوع دسته

جدول مشخصات مدل های مختلف سری R راکت پینگ پنگ لوکی

تصاویر مربوط به سری R راکت پینگ پنگ لوکی

بهترین راکت‌های اقتصادی برند لوکی

جمع بندی:

از بین مدل های ارائه شده در این مقاله می توان به راکت پینگ پنگ یک ستاره،  دو ستاره و سه ستاره سری X به عنوان راکت‌های اقتصادی اشاره کرد که نسب به بقیه مدل ها قیمت پایین‌تری دارند. از سری K می‌توان مدل‌های دو ستاره(K2), سه ستاره(K3) و چهار ستاره یا (K4) را در گروه راکت اقتصادی جای داد و از سری R هم مدل‌های دو ستاره کربن دار (R2)،  سه ستاره کربن دار(R3) و چهار ستاره کربن دار(R4)  را  می‌توانیم در زمره راکت های ارزان قیمت با کیفیت قرار دهیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    پیشنهادهایی برای شما
    پیشنهادهایی برای شما